Good Morning Sunshine ☼

Sitter och väntar på att tiden ska gå. Ska ner till stan och fixa med försäkringskassan. Och sedan ska jag träffa Anuttan ♥.. Var fan en månad sedan vi sågs typ, fy fan. Skumt! Tror vi får skärpa oss faktiskt. Vi ska käka Buffé är det sagt, men som Annie sa till mig i tele nyss. "kanske till o med blir buffé på McDonalds" haha för vi vet inte vart vi vill käka än. Men ska bli jävla nice och ses i alla fall! Bara en timma kvar :D.

Idag blev jag tillsagd av B att sova till elva :) haha gick inte, kunde inte ens somna om faktiskt. Vaknade helt utvilad idag. Antagligen bara för jag sover så hårt när jag druckit öl. Funderar på om man ska börja dricka öl varje dag igen så man känner sig utvilad varje morgon:P Hehe nädå, men skönt att känna så ibland i alla fall! O sedan ska jag påminna alla om hur trög jag är med, Igår när jag stack till B glömde jag att ta på mig en tröja, så det kommer bli sviiinigt kallt i stan. Och inte nog med det, så tog jag inte med mig smink eller ngt sånt heller, så blir jävla sött att dra runt i stan som jag ser ut nu ;) Fick i alla fall lite ordning på håret och sminket är la inte så jävla farligt. Det bjuder jag på!

Haft tre helt underbara veckor. Allt känns på topp. Sorry D, men jag tror jag måste sluta umgås med dig ett tag. Blir alltid samma sak när vi ska umgås vilket är så förbannat tråkigt. Men jag ska fundera över detta, du är ju trots allt en av de bästa vänner jag har. Så jävligt synd om man inte ska kunna umgås för att det blir som det blir. Iofs så skulle jag la kunna stå emot mer men är ju så jävla skoj o ta en öl eller två med dig men känns som om jag nått en gräns nu i alla fall efter igår! Det fexar sig!

Adjöken sa fröken!

Kommentarer:


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?