Hej, kom och hjälp mig...

Jag sitter här och ser ut som sju svåra år. Igår blev det inget bloggande för jag hade verkligen ingen ork till att sitta vid datorn på hela dagen. Sitter hemma hos älsk nu och vakna för ett litet tag sedan, tacka gudarna för att jag somnade om i morse! Fy fan vad jag mår kass alltså. Har gått och blivit sjuk, USCH FY och BLÄ säger jag bara! Håller tummarna på att det inte är svinis i alla fall. I vilket fall som helst hade jag glömt av hur det var att vara sjuk eftersom jag inte är det så ofta längre. Och det var ju inget hit kan jag ju lova. Så nu sitter jag och väntar på att mina strumpor ska torka sen ska jag iväg och möta E.K och bror på maxi. Sen blir det slött resten av dagen! Nu orkar jag inte skriva mer, ska slänga mig på soffan eller sängen och vila lite till!

PussPuss

Kommentarer:


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?