Helgen

Fredag
I fredags blev det som sagt Tacokväll. På dagen åkte jag och B iväg o handlade det som skulle vara till tacosen och självklart åkte vi till mitt andrahem (bolaget). Sedan åkte vi och hämta T som kommit hem från Nörgä. Väl hemma hos B blev det i princip julmys haha. Drack glögg och käka pepparkakor och lyssnade på julmusik haha jävla mysigt :) Sedan blev det att börja dricka cider öl och vin och sedan gjorde vi tacos och konstigt nog hjälpte till o med killarna till :O hehe bra jobbat! Tror nästan vi sprack alla tre, i alla fall jag blev skitmätt ÄLSKA ISBERGSSALLAD :D Sedan kom det förbi lite mer roligt folk och min fyllenivå blev alldeles för hög så det blev att sova med hink jämte sängen och prata kunde jag inte heller haha. Så går det när man ska "ta ett glas till maten" Mysig kväll i alla fall Tack killar!!

Lördag
Lördagen blev ganska spännande den med. Dagen började som sagt med en jävla bakfylla. Drog till bussen en stund efter att jag vaknat för att åka hem. När jag kommer till sjukan o ska gå på bussen så har mitt jävla busskort gått ut dagen innan och det hade jag inte en enda tanke på :O Så jag säger till bussgubben att det gått ut o frågar om jag kan åka med till stan ändå, men nej, jävla fitthorgubbe sa att jag fick gå av. Då gick jag o tog ut pengar o väntade på nästa buss, väl på nästa buss så fick jag fan inte fylla på busskortet heller. Jag blev as arg! Kom hem efter en timma i alla fall, jävla krångel! Väl hemma blev det hårfärgning. Annie, Brandt och annies bror kom o sa hej o lämnade öl till mig snäll som Annie är ♥ ;) Håret blev as bra tycker jag faktiskt, klart det är ovanligt att se sig själv i spegeln nu när man varit blond så länge man kan minnas och nu är det helt plötsligt brunt :P Men jag gillar't! Sedan på kvällen kom Tessan hem till mig och vi drack vin och öl och tjöta en himla massa skit.. Jävlar vad mö man kan få sagt på ändå ganska kort tid, men sånt är vi ju bäst på Tessan ;) Tack för allt du sa igår och tack för kvällen över lag ♥ Synd att det inte blev ngt tonic bara :P Men fick ju träffa bästaste B ist ♥

Söndagsmys
Vakna bakis som en gris, sedan kom Ann förbi en sväng. Sedan blev det dusch och handling på ica och en flötig jävla kebabtallrik med ris. Sedan decka både jag och B på soffan, jävla slött!! Orkar inte skriva mer nu!!

Ha det gött!

Kommentarer:


Anniepie
Datum 2009-11-30 Tid 15:44:06

Tack och desamma till dig! :) Kram!


Annie
Datum 2009-11-30 Tid 21:32:45

Det är andra gången jag tror jag själv har kallat mig Anniepie. Fast jag det står AnniePanni, hahaha. man läser det man vill läsa.



Men men, jag har en tendens att vara snäll! :)


Annie
Datum 2009-11-30 Tid 22:38:27

Det är andra gången jag tror jag själv har kallat mig Anniepie. Fast jag TROR (NÖJD?) det står AnniePanni, hahaha. man läser det man vill läsa.



Men men, jag har en tendens att vara snäll! :)


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?