Lång men rolig dag!

Kom till B ganska så nyss. Har varit iväg hela dagen på äventyr, hann bara vara hemma en timma innan det var dags att dra iväg igen. Men det är gött att göra nånting på dagarna i alla fall, och idag blev det shopping på listan! Som jag skrev innan så mötte jag E.K och Alicia i stan och vi drog till Knalleland.. Yes, jag hittade äntligen ett par stövlar jag blev nöjd med. Men dock inga nya skateskor. Konstig storlek på dom jag prova.. Aja.. Sedan köpte jag massa annat småtjafs. Men det var ändå att få åka iväg med Alicia och E.K som gjorde dagen idag. Och självklart kommer det även göra dagen att få träffa hjärtat :P Och sedan har jag ju snackat en del med Anuttan med :)

Som sagt, jag lånade ut lägenheten igår igen, ja jag vet.. Jag ska ju inte göra det mer.. Men i vilket fall som helst gjorde jag det ändå! Idag när jag kom hem hade Ann plockat undan allt skräp och städat iordning. Tack tack, as snällt verkligen! Jag var rätt säker på att det skulle se ut som fan när jag kom hem, men näääj icke :D

Yeye nice day ♥

Kommentarer:


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?