Night Time

Nu ska man snart krypa ner o sova. Men vafan, är ju inte trött :S Var jävla trött innan idag men det försvann efter att jag hade tagit mig en dusch! Tänkte bara slänga in ett inlägg lite snabbt eftersom tv är kasst och B duschar.

Hehe snackade med Anuttan idag, och vi snacka på det "sättet" vi alltid gjorde förr. Så lite vi sa men ändå så¨skönt och vara "tillbaka" där allt börja för en stund igen. Saknar den gamla tiden ngt så in i helvete Annie! Vi måste styra upp det här. Längtar till den dagen vi ska dricka öl och smida våra hemska planer mot folk som ställer till det för sig ;) Dom ska fan passa sig :P Och vi har faktiskt en ganska lång lista när jag tänker efter. Anuttan Och Jonuttan ♥

Och en sak till Annie, du vet redan vad jag tänker skriva hahaha.... Och här kommer det, STÅ PÅ DIG!!! :D

Nä nu får det vara nog för idag, hörs imorn igen folket.
Sov så gott ni som förtjänar det!

Kommentarer:


Annie
Datum 2009-11-25 Tid 17:51:23

Snart står jag på dig ;D haha..

Men vafan, båda två har ju köpt varsitt skärp, så vi håller ju på att skärpa till oss. Åh vi gör framsteg.. :)



Anuttan och Jonuttan back on track! :)


Annie
Datum 2009-11-25 Tid 17:51:56

Snart står jag på dig ;D haha..

Men vafan, båda två har ju köpt varsitt skärp, så vi håller ju på att skärpa till oss. Åh vi gör framsteg.. :)



Anuttan och Jonuttan back on track! :)


Annie
Datum 2009-11-25 Tid 17:52:44

Snart står jag på dig ;D haha..

Men vafan, båda två har ju köpt varsitt skärp, så vi håller ju på att skärpa till oss. Åh vi gör framsteg.. :)



Anuttan och Jonuttan back on track! :)


Annie
Datum 2009-11-25 Tid 17:53:29

Snart står jag på dig ;D haha..

Men vafan, båda två har ju köpt varsitt skärp, så vi håller ju på att skärpa till oss. Åh vi gör framsteg.. :)



Anuttan och Jonuttan back on track! :)


Annie
Datum 2009-11-25 Tid 17:54:41

Snart står jag på dig ;D haha..

Men vafan, båda två har ju köpt varsitt skärp, så vi håller ju på att skärpa till oss. Åh vi gör framsteg.. :)



Anuttan och Jonuttan back on track! :)


Datum 2009-12-02 Tid 09:09:24

f


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?