Ny dag, med möte och städ!

Hoppas på samma energi idag som jag hade igår. Men tror inte det är möjligt faktiskt. Men jag hoppas :) Jag SKA göra klart vardagsrummet idag med. Sen är allt klart och då kommer jag känna att det är mitt hem igen. Bara man kommer igång så är det ju ingen fara. Men det är ju bara det att man ska komm aigång med ;) Men jag hoppas på det bästa. GO JOHANNA!

Inatt var första natten på ett bra tag som jag fick sova hela natten utan att bli väckt ;) haha. Jag minns i alla fall inte att jag vaknat nån gång under natten! Iofs så sov jag nog ganska hårt inatt efter allt slit igår hehe! Nu ska jag snart iväg på möte igen, hoppas det går bra, men det har det alltid gjort innan så det ska nog inte bli några problem :P.. Aja nog om det, skriver ikväll! Puss ♥









Fan vad jag älskar dig tjejen, Så jävla söt.. Alltså seriöst
kolla bilden ovanför :P HAHAHAHAHAHAHA!!!





Kommentarer:


JessiCa
Datum 2009-11-18 Tid 11:19:27

Haahahhahahahahahaha en till "jag har fisit" bild på AliCia, fast denna var mer typ "PRUTT, OHYYYYJA VILKEN LUUUUKT >.<" hahahahahaha, lilltjejen så söt! =D



<33


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?