Ölfredag Med Mina Hjärtor Och Öl!

Hejsan hoppsan. Vakna för ett ganska bra tag sedan men legat kvar o slöat i sängen lite. Missa våra bästa år :/ Men det gör la inget, man kan ju kolla på det om två veckor och det handlar fortfarande om samma sak. Igår var jag hos Tessan på boda som sagt. Var jävla trevlig.. Och fan vad avis jag blev på deras lägenhet. Skit snyggt verkligen! Sedan efter mitt fikabesök hos Tessan drog jag upp till K-Berg till bror med familj och käka! Gott var det, Tack för maten ;) ♥ Sedan stack jag hem o duschade och sedan upp till B. Slöa framför tv:n bara i det stora hela sedan somna jag la runt fyra eller ngt inatt. Men vad fan gör det om hundra år!?

Idag blir det IDOL-Kväll med hjärtat, Annie och Brandt :) Vi ska ta några öl till oxå, självklart :) Back in tha days! I alla fall vi coola fiskpullescouter ska dricka lite grann, B är för klen (kanske) ;) han vet inte än iofs men jag tror han bangar :D.. Det ska i alla fall bli trevligt och dricka lite med de två efterblivna nötterna igen♥ Men men nu orkar jag inte skriva mer, ska snart dra hemåt o fixa mig o lite sånt, sen blir det bolaget och möta Annie och Brandt. Så drar vi la upp till Mr B♥ vid sex-tiden ungefär skulle jag tro!

Ha det bra!

Pyss

Kommentarer:


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?