Onsdag och sovit lääänge!

Idag har varit en jävla lat dag, somna om efter att B stuckit till jobbet och vaknade inte förrän halv ett :) Så jävla skönt var det. Sedan stack jag ut i regn och rusk, uscha. Blev plaskvåt för fan. Tur man köper nya skor imorn eller nästa vecka, beror på vicken ork jag har. Iofs så har jag tillräckligt med skor, men gillar inte dom andra :)

Sitter och väntar på Ann just nu, ska dra till knallebolaget och köpa öl. Ska inte ha nån fylla idag, är trött på det. Tro det eller ej men så är det! Men alltid gött med en öl eller två. Sedan skulle nog G och O komma förbi med, och kanske K och J, men vette fan än allså. Det märker vi la ;).. Sen hoppas jag att jag får mysa med pälsk ikväll, men men får la se. Man kan ju alltid hoppas!


Kommentarer:


Datum 2009-11-25 Tid 19:08:57

Ska du komma hit snart eller? Jag saknar ju dig. ♥


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?