Skärpning Johanna!

haha jadu, vart ska man börja?.. Kommer säkert skriva helt galet nu, på grund av hur jag sitter! Festade på ganska hårt igår. Idag har man blåmärken, fet bula i bakhuvvet och en fruktansvärd baksmälla. Jag och K.H skulle "skojbrottas" men det gick över styr till slut. Efter att ha spenderat kvällen upponed, så tappade K.H mig rakt ner i golvet till slut. Han råkade halka, och jag åkte med huvvet rakt ner i golvet och decka av för nån sekund!. Inte nog med det, så lyckades vi festa sönder hela mitt skrivbord (bild kommer sen). Och ja, jag ska försöka fixa detta om det går. Annars får jag la på ngt sätt fixa ett nytt :) Faktiskt helt ärligt så pallar jag inte skriva mer nu. Sitter ju som ett mongo och får ont överallt :S.. Men kanske skriver senare eller imorn! Puss

Ska're va så ska're


Kommentarer:


Datum 2009-11-07 Tid 18:05:19

Ja du skärpning....Det fixar du helt klart, ha ett gött..


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?