Snällast i världen!

Det är det nog jag som är. Har lagt en jävla massa energi på att vara snel idag :) Hoppas det uppskattas, men det tror jag nog. Iofs så har jag varit med o svinat ner haha det är jag bra på ;) Fint och städat här nu i alla fall. Men mina händer däremot är torra som öken, jävla medel. Bara till och smörja dom eller hur? Ska la snart dra hemåt eller ngt, men sånt jävla regnväder ute så tänker i alla fall vänta till det lugnat sig lite. Orka bli plaskvåt! Har kommit på en annan sak med, Promoe gör ganska skön musik ändå. Haft en låt i huvvet i två dagar nu men glömt lyssna på den. Så starta jag den på spotify nu idag. Var ett tag sedan jag lyssnade på denna musik :P.. Good shit!

Tog modet till mig igår o lyckades få svar på saker som jag velat ha ett litet tag. Jävla bra faktiskt, så man vet vad man ska göra eller inte göra. Det är ju ett plus! Så nu är det klart i alla fall så man slipper göra bort sig eller göra nån illa på ngt sätt. Nu får det bli som det blir helt enkelt ju mer tiden går. Good shit det med!

Haha idag tycker jag fruktansvärt synd om Mr B! Haha antar att du är som en zombie på jobbet idag, fattar inte ens att du orkar ha full rulle hela jävla tiden. Jag hade fan blivit helt knäckt :) Så det borde du ha en medalj för egentligen. Men jag har ingen :D.. Men men, starkt jobbat i alla fall! Tur jag är så snäll i alla fall så du slipper städa själv! ;)

Yeye vi hörs la senare kanske.. Ska nog kolla lite tv nu tills regnet lugnat sig lite! ♥

Kommentarer:


E.K
Datum 2009-11-02 Tid 15:58:09

hehe, Kul att du frågade :D men lite tråkigt att jag inte behövde göra något nu ;D


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?