Ångest åter, öl hjälper inte!

Igår försökte jag dämpa min sorg för Marcus med öl.. Kanske hjälpte korta stunder men nu är man tillbaka på ruta ett igen! Det är så sjukt att man inte saknar något så fruktansvärt mkt förens man har förlorat det.. Marcus det gör så ont i mig att du inte längre finns.. Jag kommer sakna dig mer än något annat, känns som om detta helvete aldrig kommer att ta slut.. Kan fan inte förstå!!! Här finns så mkt minnen kvar och jag tänker på alla fina saker du sagt och gjort, du var bara så jävla bra.. Du sa alltid massa fina saker till mig, och dom värmer än! Du kommer saknas så jävla mkt av alla och vi alla tänker på dig ska du veta!!! ♥




Idag ska jag städa i alla fall, tänkte gjort det igår men som jag skrev i tidigare inlägg så orkade jag inte med att göra nånting vettigt på hela dan.. Sedan har jag tvätt vid tolv med.. kanske är bra o ha ngt att göra så man skingrar tankarna lite!? Eller!? Jag orkar inte gråta mer.. Men vad ska man göra när tårarna inte slutar rinna? Går inte trycka tillbaka dom liksom! Men som dessa visa människor säger till mig: "Ge det lite tid, och bearbeta det på ditt sätt" Men jag är trött på att bearbeta nu.. Så fort nånting har börjat bli bra och börjar kännas bättre så går allt åt helvete känns det som.. Ska man inte få må bra? I så fall är det jävligt kasst!





"Fan va jobbigt du, jag förstår men skräm inte mig med att du ska dra
eller tas härifrån, fan jag blir skit orolig, det räcker nu för oss alla gumman.
Kom ihåg det löser sig, eller hur. Klart jag fattar att det är jobbigt så,
lova ta det lugnt. Kram, det är för er jag lever.."

Det värmer Pappa, men ibland när allt känns åt helvete så har man sån jävla
stor lust till att göra vad som helst för att komma bort från det! Har inte mått
såhär kasst någonsin som jag gör just nu.. Jag kommer aldrig försvinna
från denna planeten så länge jag kan styra över det, det svär jag på!
Hur dåligt jag än mår eller hur stor lust jag än har till att bara dö eller lämna
allt så kommer jag och tänka på alla som finns omkring mig! Ska man lämna
alla er/dom!? ALDRIG.. Ni betyder alldeles för mkt! Alla mina vänner och hela min
familj, jag säger som du: Det är er JAG lever för!!! ♥



PussPuss

Kommentarer:


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?