Att göra någon nytta




Denna dag har jag ägnat åt disk, städ och film! Är så gött när man får någonting gjort.
Igår drack jag några öl med A och K och sen kom en annan K och hans polare M hit en sväng.
Men dom blev inte långvariga eftersom M skulle hem till sin son/dotter vad det nu var för kön
på den lille :P Mitt minne ni vet, inte det bästa precis.. Imorgon kanske det bär av till U-Hamn
på äventyr.. Får la se hur det blir men det vore skoj i alla fall! D och T har fortfarande inte
hört av sig.. Ibland blir man bara så jävla trött på folk. Mest besviken är jag
på T, för han har jag verkligen ställt upp på. Men nu har han i alla fall en vän mindre och det är
ju knappast min förlust. Nu ska jag inte sitta här o dryga mer, snart kommer A hit o vad vi ska
hitta på vet jag inte än.. Blir la till o sitta och tjöta skit i vanlig ordning :) Kul med nytt folk iaf!





Kommentarer:


JessiCa
Datum 2009-10-07 Tid 20:07:01

När ska du in till ulricehamn imorn? Vad ska du göra där? =D



<33


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?