Familjen ♥

I förrgår vaknade jag av att Jessica ringde och väckte mig.. Haha klockan var ju iofs
runt tolv, så det var la lika bra.. Hon ville få med mig upp till bror och E.K och såklart
lillfisen ♥ Så hopp upp ur sängen och på med kläder sen kom Far o hämta mig!
Nästan hela failjen samla och vi käka god mat! Så kul o träffa alla, så sällan man gör det
nu förtiden.. Beror mest på mig eftersom jag har full rulle hela tiden.. (tyvärr)
Men lovar att jag ska försöka skärpa till mig! :P

PUSSPUSS ♥



Haha syns det att jag är bakis och har gårdagens smink!?


Kommentarer:


JessiCa
Datum 2009-10-12 Tid 15:35:13

Hehe jaa, jättekul att träffa er ju! =)

Får inte dröja så länge till nästa gång nu!



PUSS!! <3


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?