Fruktansvärt hård vecka!

God morgon folket.. Inte så jävla ofta nu ser mig ute på nätet vid denna tiden :)
Min mentor har skött sitt jobb kanske!? Men bara kanske.. Börjar känna mig frisk,
men har fått höra att det tar tiiiiid o bli frisk. Typ en levnadstid, så stackars dig Mr B! :)
Har kommit på att Mr B är ganska mysig ändå, Om han bara vill då förstås, kan ju
bättras på en del haha ;) Närå, lider med dig att du måste ha en heeel dag med jobb
efter att ha stått ut med mig. Kan inte vara lätt haha!

Nu ska jag ställa mig och diska, YIPPIE!! Eller inte, men måste fan göras innan det börjar
bli för äckligt för o bo kvar hahaha! Sen blire lite städ o sen kanske kanske kanske
en liten vilostund hahaha.. Men shyy, Mr B ska inte veta ! :D

Pusspuss

Kommentarer:


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?