Give it up!

Ja precis, nu ger jag upp.. Vet själv att jag inte gjort något fel så varför ska jag
sitta och må dåligt!? Nä precis, det tänker jag inte göra heller. Har bara ställt upp
på/för dig, och vad fan har man fått tillbaka!? Ingenting, nä du är arg på mig.
Men nu vet jag i alla fall och jag vet dessutom att du inte har den minsta lilla anledning
till att snea på mig. Om du nu ska gå runt och vara arg på mig för att du själv gjort fel
så är det ditt val inte mitt. Men kom fan inte och säg att jag inte gjorde allt för din skull.
Och du ska bara veta hur mkt skit jag har fått ta på grund av det som hänt. Och vart
i helvete var du då!? Du som skulle ställa upp!? Du som sa att jag skulle säga till dig
om jag hade problem du som tyckte om mig så skarpt och du som sa att man kunde lita
på dig?! Va? Vart var du när jag fick ta/får ta all skit för något som jag inte ens har att göra
med!?.. Om du läser detta så vill jag att du tar en riktig funderare på vad som egentligen
hände på riktigt ist för att gå omkring och vara arg på mig när felet var i era händer!


Kommentarer:


Datum 2009-10-10 Tid 20:50:18

Intae gi öpp på deg, dy myeket brö flieka. Niente vöra örat fiel. Böra böja pö döm. Ailting låser sig. Jäg pö meg lövar. Ha brö pö dieg..


Johanna
Datum 2009-10-12 Tid 08:27:14

haha jadu El zouzou allting är faktiskt frid och fröjd nu :P Tack o lov!!


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?