God jävla morgon

jadu, vad ska man skriva idag då? Igår var jag hemma o städade och tvättade, duktiga jag! Jag är för jävla bäst ;) Men det vet ni redan.. Sedan kom Ann förbi en sväng.. Satt och tjöta skit och tog några cigg, gick även en sväng till knulleland.. Ann var ölsugen ;).. Och jag skulle köpa cigg! Sedan kom bästaste MrB o hämta mig så åkte vi upp till honom.. Jag drog en sväng till sjukan och sa hej till D.. Var ett tag sedan vi sågs faktiskt, hoppas ciggen smaka bra :D haha! Sen tillbaka till MrB o dags för sova! Somna ganska fort igår för ovanlighetens skull, men vakna nångång runt fyra inatt men somna snabbt om igen, som tur var! Men när klockan ringde vid sju i morse ville jag bara dö haha.. Ögonen ville inte öppnas :) men det gick över fort, sen var man back on track igen så att säga! :D.. Mys ♥

Nu sitter jag och väntar på att min käre bror ska komma o hämta mig! Haha Mr B jag fick som jag ville ;) kom precis från soc, var där och lämnade in lite papper. Skööööön morgonpromenix! Sedan när min bror hämtat mig ska jag upp till K-berg till den andre brodern och hans underbara flicka och älskade Alicia! ♥ Sedan blir det en sväng ner till stan och möta en polare som ska ge tillbaka pengar till mig, hoppas fan han gör det nu annars blir jag GALENCRAZY! :D.. Sedan blire en sväng upp till K-Berg igen! Ska fråga om jag får ta med Alicia på min promenad ner till stan sen,
om lilltösen inta ska sova då förstås.. Jaja Ha det!

Puss

Kommentarer:


E.K
Datum 2009-10-21 Tid 10:07:14

aww, gullig du är ^^ "underbara flicka"

skoj att du kommer idag :) !


JessiCa
Datum 2009-10-21 Tid 11:13:35

Saknar dig syster!



<33


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?