Hård helg, stora besvikelser och många funderingar!

Söndag nu igen då, Våga Vägra Söndagar! Dom är så fruktansvärt tråkiga..
Håller ni inte med!? Snacka precis klart i telen med Annie, som i vanlig ordning
somnar mitt i en mening.. Sött haha. Är fan konstigt att vi kan snacka så jävla
mkt tele och umgås så mkt och ändå ha något att prata om. Iofs så snackar vi
bara en jävla massa strunt, men vi snackar i alla fall :)


Helgen!
Fredagen blev väldans hård för min del, blev ganska as kalas eller vad man nu ska
kalla det!? D och två killar till kom hit vid två på dagen och självklart börjar supandet
redan då. Att jag aldrig lär mig att det är för tidigt haha. Började med en 7 komma gött
äppelcider som rann ner som vatten. Ska jag vara helt ärlig så är Fredagen lite snurrig
för mig, minns inte helt klart vad som sas, gjordes eller dracks :D.. Men hade roligt
i alla fall, det vet jag. Deckade på soffan och blir väckt nån halvtimma senare av den äckligaste
människan jag vet. Att hon ens kan med o komma hit efter allt som hände sist hon var här!
Synd att folket som var vakna inte visste att jag inte ville ha in henne så dom öppna ju
dörren åt henne.. USCH! Så nu är hon o klampar på mitt liv igen den *****!

Lärdagen däremot blev lugnare, eftersom jag inte sovit mer än en halvtimma på soffan
så smakade inte ölen speciellt gött och jag var inte direkt jättepigg. Visst tog jag några öl
men som ni säkert också vet, är det inte samma stuk på en fylla dagen efter, så var bara
allmänt slö hela dagen/kvällen/natten.. Natten till idag höll slynan på o störa med,
så inatt fick jag la fyra/fem timmars sömn bara.. Hatar henne!!! Dels för att jag tycker
om att sova o sen för att hon är helt jävla knacko i huvudet! Hennes kille kom till o med
hit o vråla i lägenheten och stängde in mig i mitt eget sovrum o sa att jag skulle "suga av honom"
ALDRIG! Fattar inte varför inte folk bara kan bete sig!?

Besviken!
Tänker inte bli långdragen här nu, blir för mkt o läsa för folk om dom ens vill läsa!
Men jag tycker i alla fall att om man lovar något så ska man hålla det. Jag hatar verkligen
att bli sviken av folk.. Blivit det tillräckligt i mitt liv tyvärr.. Men jag hoppas det löser sig!

Och sedan undrar jag också hur en männsika kan be någon att dra åt helvete för en liten
skitsak man råka göra och sedan själv höra av sig. Inte nog med det utan denna personen
låtsas som ingenting! Helt klart blev jag jävligt glad att "den" hörde av sig för jag gillar/gillade
denna personen skarpt när vi umgicks, men känns bara skumt/falskt. Vet inte varför det
passar just nu liksom, efter typ 2-4 månader vad det nu kan vara!?.. Yeye sak samma!
Saker löser sig alltid på ett eller annat sätt!

Och förresten gott folk! :P I fredags var det Phittninja VS Snoppninja haha!
Bara jag, D, och nån mer som fattar vad det ens betyder haha!
Nice var det i alla fall :)

Puss ♥

Kommentarer:


JessiCa
Datum 2009-10-05 Tid 06:52:50

Du är tokig, att du aldrig lär dig att man faktiskt kan ta det lugnt på helgerna! =D



Sv: Näe klart, ska bara skriva vettiga saker i min blogg! =D haha



Love <3


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?