Hjälp mig, skjut mig, ta mig här ifrån!

Kommer hem vid åtta på morgonen idag, då förändras ALLT!
Varit på toppenhumör hela veckan som varit haft en helt underbar
vecka.. Med mkt skratt, mys och nykterhet! O allt verkade vända
till det bättre och jag kände för första gången på länge att allt var
på rätt väg.. Men nä, kan man ha sån tur!? Självklart inte!!!
Kommer hem och får reda på att Marcus, en av dom bästa
killarna jag någonsin känt har dött.. Då rasar allt samman, lust
o skita i alla vad livet har att ge, vad det nu kan vara!? Lust o
supa skallen i bitar eller dra en överdos! Men jag vet att jag är
starkare än så.. Men jag gråter så jag går sönder.. Hur fan kan
man fälla så mkt tårar!? Jag orkar inte förlora fler nu,
FAAAAAAAAAAN räcker det inte snart!? Sånt jävla trams om att
gud skulle finnas eller att han skulle tagit en ängel! Fy fan vad livet
är orättvist.. "gud tog en ängel" ah visst fan.. jävla horskit!!!!
Jag grips av panik, måste här ifrån nu.. pallar inte skriva mer heller
för den delen! Ser knappt vad jag skriver ändå.. FUCK THIS SHIT!!!!

Marcus Hagberg - Rest In Peace! ♥

Kommentarer:


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?