Ingen vettig rubrik!

Hallå gott folk, händer o fötter!? Näe inte så mkt här heller faktiskt, kollat One Tree Hill och Gossip girl på femman precis.. Snart blir det kanske Parlamentet på fyran. Hade önskat att Björn Gustafsson var med! Var längesedan jag såg han på tv faktiskt.. Iofs kollar jag la inte så jävla mö tv men ändå.. Ser ju reklamer med alla andra komiker! Iveckna kanske min kära syster kommer hem till mig på besök ♥ Vore så jävla roligt Jessica.. Hoppas du kan! Nu ska jag dra till soffan och sllå Mr B i vanlig ordning.. Klen är han! ;) ♥

Hörs imorn gott folk!
Puss

Kommentarer:


JessiCa
Datum 2009-10-25 Tid 21:39:22

Klart att jag kan, det vill bara till att jag ska ha orken till det haha, men det ska nog lösa sig! =D



<33


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?