Kolla tv, film och göra nytta!

Sitter och kollar Idol nu på fyran, är reklam just för stunden.. Har sett första bidraget!
Tyckte hon gjorde sitt framträdande helt okej faktiskt.. Men sen har man ju inte sett dom
andra fyra än, så har la inte direkt något att jämföra med. Erik igår var i alla fall den mest
klockrena jag sett på Idol genom tiderna tillsammans med Mariette! Två helt underbart
duktiga individer.. Dom är så bra, Hoppas på att se dom två mot varandra i finalen..
Men som sagt, mycket kan hända på vägen dit! Heja dom i alla fall ♥

Har varit en del känslomässiga dagar nu denna veckan, och det har jag botat med att
igår åka hemifrån lite och hälsade på bror med familj ♥ Och idag när jag vaknade drog jag
till Willys och köpte hem lite mat.. Bra att göra det innan man super upp alla pengar hehe!
Sedan har dagen bestått av film, började kolla på The Abyss men har bara kommit halva..
Sen kollade jag lite tv emellan och sedan blir det Crank som jag lånade med mig från bror
igår.. Har sett den innan o den är grymt bra! Ska även kolla på den nya dokumentärserien
som börjar på 4an idag, Inlåst! Kan vara nyttigt att se på, speciellt om man tänker på min
o mina vänners vardag hahahaha! Närå så illa ska jag la inte säga att det är.
Har oxå städat iordning lite här hemma idag med.. Känns alltid lika skönt när det är gjort
och igår tvättade jag, Känner mig duktig!

Såg precis tre till av dom fem tjejerna som tävlar om kval-finalsplatsen i Idol..
Tycker inte någon av dom är sådär klockren som man brukar säga, tycker dom är
likvärdiga faktiskt! Imorn blir det ner till stan antagligen och sola, om inte D kommer
på morgonen vill säga.. Får la se om han orkar upp som han själv sa. Nu ska jag ta en
cigg innan Idol börjar igen.. Men ha det bäst alla!


Just Missing The Old Good Times ♥


Kommentarer:


JessiCa
Datum 2009-10-01 Tid 22:12:09

Jösses vad långt du skrivit =O Orkar inte läsa allt nu så jag får läsa det imorn =O



Love <3


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?