Lilla lammet!

Lilla lammet, döpt Dolly.. Hahahahahaha ja vad ska man säga? Så sjukt. Men jag gillar dig ändå B. Gör inget att du är helt sjuk i huvvet ;) hahaha!

Igår svek jag min mentor på nytt, JAG GILLAR SPRIT ;) Haha men hans eget fel för han skulle kunna ha lite mer kontroll som mentor. Var i alla fall skoj igår, kul med ngt nytt liksom! Men men nog om det, nu måste jag in i duschen o bli ren o fin! Sedan bär det av till B igen som jag ska laga mat till. Jävla lat människa ;) Närå, He's the best!


Puss



Kommentarer:


Datum 2009-10-31 Tid 16:27:11

Jag och Dolly är jävla hungriga, skynda på med maten :D


Tessan
Datum 2009-10-31 Tid 23:47:41

B, du är en snuskgubbe på högsta nivå :p


E.K
Datum 2009-11-02 Tid 16:48:19

får han alltid något :)


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?