Marcus Hagberg, Älskade vän! ♥

Du var en av dom bästa!

Jag kan omöjligt förklara med ord hur ledsen jag är..
Att du var nästa person på listan att försvinna från mitt liv var inte
ens att tänka på, trodde det aldrig.. 23 år gammal o redan försvunnen.
Det är inte rättvist! Det gör ont i hela mig just nu och kan inte se någon
mening med nånting alls över huvud taget. Det knäcker mig.
Du var en av dom bästa människorna jag träffat någonsin och är
så jävla glad över att jag fick lära känna dig men tiden var alldeles för kort!
Marcus, din keps är kvar här som du skulle ha hämtat i fredas och bara jag
tittar på den så går jag i princip sönder. Det är så ofattbart orättvist här i livet.
Varför ska så bra människor som du gå döden till mötes!? VARFÖR???
Kommer sakna dig mer än ord kan säga!! ♥




Säg mig lilla vän
ska ska vi ses i himmelen
Du har väl inte syndat i ditt liv
du ligger väl och ber
för snart finns du inte mer
jag kommer sakna ansiktet som ler

du ligger i din säng
som en vissen sommaräng
träden står och viskar tyst ditt namn
för livet som du haft
har nu tappat all sin kraft
och havet ligger stilla utan vind

Orden har du fått men sorgen den är min
Vi alla kommer somna in
jag får stanna kvar och förlora det jag har
men saknaden är min den dag du far

jag har ett minne än
det var för länge sen
då döden inte sprang så fort som du












♥ R.I.P ♥




Kommentarer:


JessiCa
Datum 2009-10-19 Tid 16:48:14

Men vad faaaan... Inte en till? Vad har hänt? Stå på dig älskade sis!



<33


Datum 2009-10-19 Tid 19:13:41

Fan va jobbigt du, jag förstår men skräm inte mig med att du ska dra eller tas härifrån, fan jag blir skit orolig, det räcker nu för oss alla gumman. Komm ihåg det löser sig, eller hur. Klart jag fattar att det är jobbigt så, lova ta det lugnt. Kram, det är för er jag lever..


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?