Saknar dig

Har nu gått en vecka sedan du försvann från oss, men känns som om det var igår jag fick reda på det.. Gör fortfarande så förbannat ont i mig.. Fick veta igår att din begravning är nästa torsdag. Vill gärna gå men vet inte hur jag ska göra. Om det skulle vara så att jag inte kommer så är det inte för att  jag är lat, eller inte bryr mig, utan för att jag inte pallar att gå dit ensam och knäckas totalt framför din familj och dina andra vänner! I vilket fall som helst så är du grymt saknad, hade önskat att du bara hade varit iväg o jobbat i norge eller ngt så man kunde känna den saknaden man kände då du i alla fall levde o man visste att du kom hem på torsdagen! Marcus detta är så sjukt orättvist. Saknar dig och hoppas vi ses på andra sidan min kära vän! ♥

Kommentarer:


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?