Skratt Och Tårar

Så svårt det är att förklara i ord hur man egentligen mår. Vissa dagar känns bättre än andra, oftast är dom bara jobbiga. Sitter varje dag och väntar på att du ska logga in på msn, "gilla" min status på FB eller kommentera så härligt som du alltid gjorde. Jag får inte in i min tröga skalle att du är borta, borta för alltid. Jag varken vill eller kan förstå att du är borta. Underbara Marcus!!! Alla tankar åt dig, Glömmer dig aldrig! ♥

Idag har för övrigt varit en toppendag. Fått mkt gjort och haft jävligt trevligt. Som jag skrev tidigare idag så skulle min bror hämta mig o sedan skulle vi upp till min andra bror o hans familj på K-Berg. Var jätteskoj att komma och hälsa på. Och vad fort lilla Alicia♥ växer:O Sjukt ju! Jag ock E.K tog med Alicia en sväng i stan o hämta ut pengar och handlade, skönt med lite prat-promenad. Tack♥.. Vet inte vad jag ska göra nu riktigt. Har jävligt tråkigt och sitter o plågar mig själv med musik som gör att jag gråter. Men folk, det är faktiskt skönt att få ut det!


Kommentarer:


JessiCa
Datum 2009-10-21 Tid 20:25:47

Åååh, =( Det kommer bli bra, det vet jag att du vet, oavsett om det känns tungt och jobbigt nu!

Vill inte att du ska må dåligt ju.. =(



"The future ain´t easy, because it don´t exist, but the past is painful, because it is forever" (Vet inte om jag skrev rätt)



Du vet att det kommer bli bättre, du måste stå på dig!



Älskar dig syster!



<33


JessiCa
Datum 2009-10-21 Tid 22:06:39

Klart du har, bra människor som du blir omtyckta av alla!



jaa, kanske jag kan göra, så kan vi kolla massa film hela natten igen =D



<33


Annie
Datum 2009-10-21 Tid 23:22:52

sv. visst verkar den bra alice in wonderland! ;D


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?