Sovmorgon ♥

Fan vad gött o sova lite längre idag.. Tack B ♥.. Var iofs väldigt svårt att somna om efter att B stack o jobba men till slut somna jag som en "minigris" hahaha.. Var nog jävligt sött.. Lars? Vart har du tagit vägen, du ringde inte igår, och säg fan inte att du sover än ;).. Det är ju det enda du gör! (Lars = Annie) Lite flum bara! Nu ska jag snart vandra hemåt tänkte jag ta en dusch och kanske ta en cigg med Ann.. Nä orkar inte blogga mer nu, har ändå inget vettigt att skriva just för stunden! :P

Pusshej

Kommentarer:


Annie
Datum 2009-10-23 Tid 09:38:51

Jag sover ganska mkt, må vara så.. När det inte är nån som ringer och väcker mig tidigt på morgonen (kl 12) ;@ hahaha


Lars
Datum 2009-10-23 Tid 09:39:57

va besviken jag blev, skrev faktiskt att det var från Lars.. Men så står det Annie ;C PISSBLOGG.se!


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?