Till nära och kära ♥

Jag är ledsen för att jag gör er oroliga, det behöver ni inte vara! Jag klarar mig alltid även om allt känns helt åt helvete.. Är så förbannat glad att jag har er och att ni bryr er, jag kanske inte visar det, men det är jag!
Är glad att jag får ha er som vänner och familj och jag hoppas det förblir så tills jag dör.. Orkar inte förlora fler!!! Livet är hårt, det borde jag lärt mig för längesedan men orka gå runt och behöva tänka tanken på att ens vänner/familj ska försvinna hela tiden. Det ska inte behöva vara så! Tack för att ni finns ♥

EK ♥
Vill säga tack till dig för att du fick mig o tänka andra tankar igår när vi skickade sms. Är inte alls meningen att göra dig eller någon annan orolig.. Vet att det är idiotiskt av mig att tänka som jag gjorde igår, men tror du förstår varför.. Så trasig! Men idag känns det lite lättare.. Skrattar ibland och gråter ibland.. Det är som det ska vara! O du, Jag höll det som jag lovade dig igår!! :)

Annie
Tack för att du alltid lyssnar, känns otroligt skönt att kunna ringa dig o veta att du lyssnar oavsett tid på dygnet! Det är så bra med dig, för hur ledsen jag eller du än är så kan vi alltid finna något bra i det och skratta tillsammans! Vi har gått igenom en hel del up and downs nu det sista och det tär på båda två, tur vi har varandra!
Som låten duvet ;) "du och jag klarar det ihop"

Mr B ♥
Tack för igår Mr B.. Var underbart att komma hemifrån, har det varit hela veckan men igår var du bara helt bäst fasst det vet du la säkert redan att du ALLTID är :P.. Är så skönt o komma bort här ifrån och slippa att tänka på all skit.. Och självklart är det helt underbart och kul med dig!! Men tack i alla fall!


Kommentarer:


JessiCa
Datum 2009-10-20 Tid 17:31:26

eller hur, så jävla fjantigt! =D

Ännumer fjantigt att dom två sitter och tävlar om vem som mår dåligast :O hahahhaa



Love you too sissus <33


Annie
Datum 2009-10-20 Tid 20:01:08

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥



hahahaha, min sömn då? ;D att du kan mä å ringa å väcka mig så tidigt, kl 12?:P haha kommer du ihåg?:D




Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?