Väntan!

Kollade precis klart på Inlåst.. Ena killen gav upp efter första dagen! haha
kanske lika bra att inte leva kriminellt då!.. Han kanske fick sig en funderare!
Men undrar verkligen om en sån dokumentär hjälper!? Vad tror ni?
Saken är den att det verkar ganska kul o testa ngt sånt, att bara sitta "inne"
i tolv dagar som "test" det är ju liksom inte på riktigt.. Tänk själv att sitta ett gäng
med samma problem eller levnadssätt vad man nu vill kalla det.. Verkar hur gött som
helst ju, i alla fall när man sitter hemma i soffan och kollar på och vet att det inte
är på allvar.. Eller vad säger du Annie!? Dom borde göra en dokumentärserie om oss
istället tycker jag.. Den hade varit jävligt roande haha! "Tjejerna som lever brutaaale"
Haha fy fan vad klockrent det hade varit. Typ filmat våran vardag och våra små fest-bravader!
Speciellt dom från förra vinter-halvåret :D.. Nog om det!

Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 22:40 så man får se vilka två tjejer som
går vidare i Idol! Heja Heja Heja Tove! Hon är klockren och otroligt duktig för att bara
vara 16 år gammal.. Skön stil har hon oxå, men tyvärr slår faktiskt Mariette henne.
Och min och Annies fyllesång är ju också ganska svårslagen! :O.. Go go go Fylla! ♥

C ya!

Kommentarer:


Annie
Datum 2009-10-01 Tid 22:19:30

En dokumentär om dig å mig, man skulle kunna jämföra det med en aladdinask.. De godaste stunderna och även dom värsta. Vi skulle få ha "WARING, Dont try this at home" text, innan det börjar..



hmm jo, jag skulle själv älska den dokumentären :)


JessiCa
Datum 2009-10-02 Tid 09:08:16

"Speciellt dom från förra vinter-halvåret"

Haha en del av det var ju jag med =P

Tror jag =O


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?