Åttonde i nionde tvåtusennio

Sitter just nu och väntar på att tiden ska gå, Annie kommer nämligen in snart igen!
Hon stack bara hem fort för att duscha och trixa lite! Hennes buss gick vid 20 över 8 tror jag!
Sen vet jag inte om Brandt skulle med in, men det märker jag ju senare..
Vore roligt i alla fall om han kom in och cpa med oss:P.. BRUTTAN BRAAAANDT!
Jag sitter även och väntar på att min alvedon ska börja verka, Jävla huvud allså :S..
Kanske feber med, men har ingen temp så svårt o veta! Annie stack vid fem så jag har
städat och duschat, lika bra och passa på när man ändå är hemma själv liksom!
Så att det blir gjort nångång! Blir fruktansvärt stökigt hemma när man har folk hemma
hela tiden! Igår kom D hit och vi kirrade öl, satt och drack och tjöta hela kvällen. Jag Annie och D..
Mr T var la här lite då och då med, men han springer ju alltid runt överallt! ;)
Jag somnade runt sju imorse i vanlig ordning.. Fan, jag kommer aldrig i säng i tid längre :O.
Men jag får la se det från den ljusa sidan haha jag missar ju inte mkt och man hinner med så
himla mkt mer,, Om man inte sover bort halva dagen då förstås som jag råka göra idag!
Gick upp hmm när var det? Mellan två o tre nångång tror jag! Då hade Annie varit och köpt
cigg till mig eftersom jag rökte sista i morse! Tack hjärtat ♥..

Så idag blir det i alla fall nyktert, måste försöka att bli frisk igen.. Så tråkigt och jobbigt att vara sjuk!
Ska la bara vara glad att det inte är svininfluensan :) OM det nu inte är det haha!
D skulle höra av sig senare idag men får la se om han gör det, kan hända att han sover heeeela dagen!
Så i så fall får jag la bara hoppas att han sover gott :) ♥





Puss!

Kommentarer:


JessiCa
Datum 2009-09-08 Tid 20:19:29

Det var väldans vilken rubrik du hade! =D

Love u sis <3


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?