Lördagsmys ♥

Gó kväll mina damer och herrar! Vad har ni för er!?
Själv sitter jag hemma o slöar med tv och dator och mår hur fint som helst!
Har varit helt underbart att bara vara hemma idag, med tanke på hur gårdagen/natten var!
Igår började festen redan vi två på dagen! Jag och Annie skulle bara ner till stan för o sola.
Men när vi väl kom till stan så bestämde vi oss för att ta en cider i solen ist och sätta
oss i parken en stund och bara njuta!.. Annie hade i princip bestämt sig för att hon skulle åka
hem senare på kvällen för o chilla men i vanlig ordning blev det inte som det var tänkt!
Det blev i alla fall en väldigt lyckad kväll måste jag säga.. Grymt kul folk oså!
Men fyllan var på full gas hela kvällen, ändå fram till klockan tio i morse..
Sen somnade jag, ÄNTLIGEN.. O sov till klockan halv sex idag haha..
så nu är jag alldeles för pigg för att gå o lägga mig :S.. Men kommer nog kunna
somna ganska gött ändå hoppas jag! Annars får jag la bara bita i det sura äpplet
och vara vaken hela natten igen :S.. Snackade lite med min käre Far nyss med..
Väldigt skoj att du ringde och hoppas du ALLTID vet att jag klarar mig..
O angående det förra inlägget jag hade här på bloggen som jag tog bort..
Jag var bara full o vresig när jag skrev det, skulle aldrig orsaka mig eller min familj
ngt så korkat!.. Älskar alla er alldeles för mkt för det

Men men nu ska jag slänga mig på soffan och kolla klart på SAW2 på tv:n..
O sen försöka sova och det ska bli gött som faen! O imorn blir det kanske film hos Mr B!!

Natti Natti ♥


Kommentarer:


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?