Nykterhetsklubben!

Vissa saker ÄR underbara!

Denna helgen har jag hållt mig helt nykter, helt utan problem.. Låter som om jag
vore en alkis, men det skulle jag aldrig bli! Men är en person som älskar att festa
och att ha roligt med mina vänner.. Vem tycker liksom inte att det är kul!?..
I Fredags var jag iofs tvärsjuk, mådde förbannat dåligt.. Men vaknade upp morgonen
därpå helt frisk igen :S.. Skumt som fan tycker jag! Men tur för mig :) Synd att klaga på det!

Lördagen började med att D, L och T kom hit.. D skulle lämna min nyckel som han lånade kvällen
innan.. Sedan var planen att vi skulle dragit iväg till Stockholm men det blev aldrig av!
Hade varit förbannat kul faktiskt, men jag såg mest fram emot självaste bilresan upp o ner!
Men pojkarna decka lite titt som tätt så det sket sig, får la se vad nästa helg har att erbjuda!
Nu är det i alla fall första gången på väldigt länge som jag verkligen längtar till att det
ska bli helg igen.. Känns  som om jag kommer att uppskatta nästa helg mer än vanligt,
eftersom man tagit det tvärlugnt nu! Igår satt jag liksom hemma hela kvällen med D..
Kollade på film på Tv:n Stockholm boogie, population 436 och SAW den första filmen!
Hängde la inte med så värst mkt i filmerna, hade annat o huvvet plus huvudvärk! :P
Men det var helt klart en bra Lördag! ♥

Har städat lite idag, var dock inte så mkt o städa nu för en gångs skull.. Så som
det brukar se ut efter en helg här hemma! Iofs hade D städat undan i vardagsrummet
när jag låg o sov så sött i morse! Jättesnällt verkligen! Tack ♥
Så snart blir det en dusch, sen slökolla Tv hela kvällen idag med!.. Underbart!
För imorgon MÅSTE jag komma upp vid sju och ringa några samtal...
Tandl och Vårdcentralen och sedan på kvällen blir det tvätt..
Fatta vad gött eller!? Älskar verkligen att tvätta.. Eller själva tvättningen är la inte
as kul direkt men sedan när allt är rent o luktar underbart kan man inte mer än att
vilja ta en dusch, klä på sig sina nytvättade kläder och sen krypa ner i en renbäddad säng! ♥ ♥ ♥
Fuckin Love It!



Kommentarer:


JessiCa
Datum 2009-09-06 Tid 19:08:31

"klä på sig sina nytvättade kläder och sen krypa ner i en renbäddad säng"



Haha tok! Det är väl onödigt att klä på sig kläder om man ska krypa ner i sängen? =O haha, nää skoja bara!

Du är så SÖÖÖT! <33


Linda
Datum 2009-09-06 Tid 19:53:38

*Jag har varit nyckter i 2 månader nu.. Det är underbart! :)*


Annie
Datum 2009-09-07 Tid 12:35:11

hur gick det å komma upp kl7? :) hahaha



jag drar till skolan nu snart. ska bara röka en cigg, sen drar jag. Du är bara för vacker när du dreglar, snarkar och gräver dig i röven i sömnen. ;) ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


Anonym
Datum 2009-09-07 Tid 12:36:15


Datum 2011-06-02 Tid 20:31:29

Jag förstår inte riktigt ditt inlägg. Att festa betyder väl inte att dricka alkohol?


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?