Så fucking boring

Är fruktansvärt uttråkad allså.. Kan lätt blir så när man haft en rolig vecka och allt blir lugnt igen!?
Så varför inte skriva ner lite skit om allt och inget, i detta fallet blir det nog att jag skriver om inget!
Blev inte Boda idag som ni kanske märker, för då hade jag inte suttit o skrivit här.. Jag hade myst haha!
Men det blir nog av en annan dag istället.. Imorgon blir det städdag, fy vad tråkigt.. Men fruktansvärt
behövligt vill jag lova er.. Ska slänga upp en bild så ni får se mitt fina pyntade ölbord;)..
Så kan det su ut efter en törstig Johanna och en helt antagligen uttorkad D, för det är då fan vad
törstig den herrn är! :D Men man kan ju inte klandra honom! Öurl är ju gott, väääldigt gott!
Har tydligen varit ett jävla liv här på Norrby inatt, till o med precis där jag bor.. Utanför min port nästan!

http://www.bt.se/nyheter/boras/oroligt-pa-norrby-under-nattenbr-anlagd-brand-och-skadegorelse%281530909%29.gm
Läs Om Ni Vill!

Nä nu orkar jag inte skriva mer heller, ska nog lägga mig på soffan och sova eller ngt..
Så som det verkar att alla andra gör.. Så Natti, för kommer i alla fall inte skriva mer idag!

Puss!


Någon som är frivillig att hjälpa till? ;)


Kommentarer:


Tessan
Datum 2009-09-20 Tid 23:58:04

Allt står ju iallafall på bordet o ser ju rent ut runt omkring, haha! Fast det kanske är du som har ställt det så fint? Annars är ni ju ganska rediga ändå, haha!


E.K
Datum 2009-09-21 Tid 00:12:50

Haha, Snyggt :P

Men Tessan har rätt, ser rent ut omkring... eller har du smyg städat där? :P


Annie
Datum 2009-09-21 Tid 20:10:57

Ser det inte inte alltid ut sådär?:O hahha ;)


Annie
Datum 2009-09-21 Tid 20:11:39

sen glömde jag, är det män som har druckit allt det där? ;P


Anonym
Datum 2009-09-30 Tid 16:16:26

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMm


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?