Paradise Hotel, Ryggont och Tatuering!


Sitter och kollar på svenska Paradise Hotel nu. Dels för att jag inte har ngt bättre att göra. Pissväder och själv hos
älsklingen. Och dels för att jag redan kolalt alla avsnitt från de danska Paradise Hotel. Kommer ju bara ett avsnitt
om dagen nu när jag kollat alla!

Ont i ryggen har jag med, eftersom man sitter så jävla illa nu när datastolen är pajj. Så det är mer som att man
sitte rpå en pall timme efter timme! Men men det är la inte hela världen. Sitter och väntar till Beckman ska komma
hem då jag ska börja med käk. Blir kulkorv och stuvade makaroner idag! Haha den du Tessan. Nu blir du allt
lite avis va? ;)..

Imorn blir det till att möta upp Annie vid maxi för att sedan traska upp till Malin. Hon tatuerar ju nu för att bli bra.
Vilket jag redan tycker att hon är annars hade jag inte gått dit och gjort min första tatuering. Så jag litar på att det
blir bra. Vi ska vara där vid ett. Men innan det ska jag förbi Mickepicke o lämna hans solbrillor. Antingen före eller
efter att vi varit hos Malin. Får la se hur det blir.

Senare imorn, på kvällen. Är det några (Tessan framför allt :D) Som vill att jag ska ha fest hemma på Norrby.
Vem vet? Kanske blir det så eller kanske inte, det beror ju lite på hur det känns efter att jag tatuerat mig.
O sedan vet jag inte om det är en toppenidé att dra ner på krogen, eftersom jag ska tatuera hela vaden i princip.
Men men man vet aldrig vad som händer. En öl eller två ska la glida ner vilket som ;)

Puss!

Kommentarer:


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?