Good morning sunshine!

Ja idag var man uppe tidigt igen. Igår var jag uppe runt åtta och idag vakna jag kvart i sju o utan att somna om gick jag upp kvart över. Jag är duktig haha. Fick skjuts hem för ett tag sedan med älsklingen som senare åkte iväg till jobbet. Idag blir det till att tvätta vid tolv, och eftersom jag har sååååå mkt att göra, så ska jag fan städa med :) Och sedan får jag fan inte missa våra bästa år!!! Haha.. jaja nu ska jag dra ut till köket och ta disken. Inte varit hemma sen i torsdags trots allt ;) Men vi hörs sen!

Glöm inte kika in på min brors blogg, där har han lagt upp en design som ni är mer än välkomna att skriva till honom att ni vill ha om ni vill ha den.. ANDE

PussPuss Hjärtor! ♥

Kommentarer:


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?