Härliga dag!

Har tagit mig en dusch, blåst och plattat håret och sminkat mig. Om ca en halvtimma kommer Beckman och hämtar upp mig så jag måste packa ner lite grejer med. Stadat, diskat och tvättat har jag med gjort och hittat mitt pantkvitto som jag letat efter i månader haha, ni kan aldrig gissa vart det låg:O hahaha ja jag säger då det, ibland är man totalblind. Det låg mitt på mitt vardagsrumsbord. Toppen Johanna, nu är det fan dags för en synundersökning. Och jag menar det till 100% för jag ser då fan ingenting längre. Ärligt allså, jag ser fan inte ens när det är textat på tv:n längre haha.. Hon som börjar bli urgammal! ♥

Kommentarer:


Datum 2010-02-04 Tid 18:16:15

Vilken dagdrivare du är=P Skaffa dig ett jobb=)


Tessan
Datum 2010-02-04 Tid 21:47:37

Haha det är nog alkistecken och inte ålderstecken, haha ;) Kommer du inte håg när K var "blind", haha :)


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?