Kvällsplock!

japp, det är precis vad jag hålle rpå med just för stunden. Som jag skrev tidigare skull ejag ta resten av disken när ölsk var och gymma:P Han åkte för typ en kvart sedan så disken är redan klar. Ska bara ta o plocka bort lite småskit som alltid kommer fram av nån anledning :) Sedan när han kommer hem blir det mys framför nån film.

Inom kort kommer även min nya design upp. Men bror har faktiskt blivit riktigt "hajj" på det där med och göra designer. Men han får la säkert en del hjälp av sin sambo kan jag tänka mig :) För hon har varit bra på detta med designer länge och hållt på ett tag. Kika in på deras sidor om ni har lust. Min bror gör även designer som han lägger upp på sin sida som han skänker bort helt gratis så kika in i deras bloggar vettja ;) ♥

→ E.K ←→ Bror

Puss Haaaj!

Kommentarer:


Julia
Datum 2010-02-08 Tid 19:08:01

sv: Pappa gav mig det, det är rätt okejj faktiskt, synd bara att vissa filmer (de som är mycket bra) kostar bara :O


S A N N A
Datum 2010-02-08 Tid 22:39:10

SV: Härligt! :) Det är bara bra med mig :)

Vad ska du hitta på för kul i veckan? :):)


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?