Lördagsmys ♥

Vaknade för ett hyfsat bra tag sedan. Men låg kvar i sängen ett bra tag. Sovit väldigt dåligt inatt. Jag och killen satt och kollade film igår men jag somna nog innan ens hälften av filmen gått. Blev sedan väckt när filmen var slut och somnade nog om direkt i sängen. Men sedan vaknade jag nog första gången runt fem eller ngt av världens magknip :S Och sedan typ en gång i timmen efter det. Hatar min mage när den ska göra ont haha.

Idag kommer Annie in till oss och myser framför melodifestivalen med öl, vin och pizza/kebab :) Så det blir nog en toppenlördag må ni tro :)

Hörs sen! ♥




Kommentarer:


Carolina
Datum 2010-02-06 Tid 12:33:01

TACK för din fråga i min frågestund. Ska sammanfatta alla mumsiga och intressanta frågor så ska ni få gotta er i snuskigheter och kameratips och allt därimellan under dagen. Jag lovade som sagt att svara på allt mellan himmel och jord. Muhahaaa ♥


Tobias
Datum 2010-02-06 Tid 13:05:51

vad bra :D haha nej fan vad trött man är på kyla ;)


Camilla E Lindström, En mammas dagbok ♥
Datum 2010-02-06 Tid 13:10:47

Visst är det mysigt att ha en liten kväll i samband med Melodifestivalen....



Trevlig lördag ♥

Mvh Camilla


Becka
Datum 2010-02-06 Tid 15:20:51

Tack för komplimangen! Gillar också mina nya design! :)



Jag är ett riktigt melodifestivalfreak! Så här ska det laddas under hela eftermiddagen! Har du lyssnat igenom låtarna? Länk till genomlyssning kommer snart upp på min blogg! :)


evelina
Datum 2010-02-07 Tid 17:16:31

fin bild =)


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?