Betapet-morgon!

Jao det blev betapet-morgon idag. Både vann och förlorade! Idag blir det förhoppningsvis lugnt. Blir denna dagen som de tre tidigare dagarna så åker jag hem fan och gräver ner mig. Palla en sån dag till!? Näej!..

Blir även trött på att om man ringer någon och vill prata om något viktigt så svarar det inte. Okey, personen kanske har mkt att göra eller inte hör telen. Men det har faktiskt gått ett dygn nu så personen borde ha sett att man ringt och skulle kanske kunna höra av sig. Men men icke då!

Nu ska jag ah jag vet inte vadf jag ska göra. Röka kanske :O nej fan, jag ska ju sluta dum i huvvet som jag är!

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORK!!!!

Kommentarer:


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?