Elk-Afton ♥

Ikväll blir det Elk. Me like alot. Sitter och väntar på Beckman och Annie just för tillfället. Älsk kommer la runt halv fem trodde han och Annie kommer runt halv fyra-fyra nångång skulle jag tro! Redan då ska det börjas med elk tycker jag :)

Igår hade jag det mys med killen, hade två månader ihop. De två bästa månaderna evah :) Känner bara mer o mer för varje dag! Vi gjorde hemgjord pizza och drack vin och öl, jag fyllna till som vanligt. Om pöjjkvask fyllna till vet jag inte faktiskt, men det gjorde han säkert! Mys var det i alla fall ♥

Lögner är aldrig okej!
Okej, jag ska börja med att säga att jag själv ljugit en hel del gånger i mitt liv, även för såna jag älskar och bryr mig om. Ljuger gör alla! Men det är ändå aldrig Okey att ljuga oavsett vad saken än gäller. Det är bättre att vara ärlig och stå för konsekvenserna än att ljuga o sedan kanske förlora den man bryr sig om eller älskar. Själv hatar jag att ljuga för folk och det gör nog alla som har nån skam i kroppen. Men ibland gör man det ändå, och oftast för att rädda sitt egna skinn, men det är fel!.. Johanna Hansson hatar lögner!

Äckliga människor!
Jag tänker aldrig mer lita på ngt jävla äckel som dig, du är nog det falskaste jag mött i ett par skor. Inte undra på att du råkar ut för såna saker som du gjort. Och det är fan rätt åt dig. SKIT SKA SKIT HA! Jag hoppas jag slipper se dig nån mer gång i hela mitt liv, och du, dina grejer som är kvar hos mig tänker jag slänga åt helvete eller bränna upp och stå o se på o småle. För du är bara patetisk och kommer råka jävla illa ut om du inte skärper till dig. Men vem fan skulle bry sig, de är frågan! Din äckliga lilla pissluffare!

Åsarp!
Imorn ska jag och älsk åka heeela vägen upp till Åsarp. Säkert ingen som vet vart det är, ligger ute i ödemarken haha kass jävla by! Men vi ska i alla fall dit och träffa systeryster och hennes kille. Ska bli kul o se deras nya lägenhet! O vi ska käka tacos ihop oså med. Mys på det va? ♥

Kanske hörs senare men det tror jag inte, så uppdatering blir la imorn eller på måndag :)
PussPuss!


Kommentarer:


Datum 2010-01-09 Tid 21:13:42

Ja du va fan e Åsarp, svar inavel. Klart krylbo..


Annie
Datum 2010-01-10 Tid 20:35:53

Det var mys med elk-afton. :) Synd bara att vi har börjat med trenden att aldrig komma så långt som till tonic bara. ;D ♥


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?