En Söndag I Åsarp!

I söndags vaknade jag lite smått bakis! Men sånt får man räkna med när man älksar ELK :) I lördags skulle vi ju supa stoll och sedan dra ner till krogen, men vikom aldrig så långt! Jag och Annie började dricka ganska tidigt. Och Beckman började la runt fem eller ngt. Kvällen slutade med att Annie tog en powernap och Älsklingen deckade klockan elva haha. Jimmy och Nathalie var här en sväng med, det var skoj. Var längesedan man drack med dom faktiskt. Men det slutade med att dom fick dra till stan själva :). Tack vare att Beckman var så klen ;).

Men i alla fall, så drog vi till Åsarp till lillasyster och Henke! Köpte med tacos på vägen, på willys i uhamn. Fan vad längesen dat var jag var i uhamn allså. Kändes helt skumt :). När vi kom till syrran började vi göra käk och tjöta o sånt. Efter vi hade käkat spela vi Wii och Tetris attack ♥.. Love that game! Så jävla roligt, speciellt eftersom jag och jessica är så jävla likavärdiga i det, as svårt att slå varandra! Vi åkte la hem så vi var hemma runt tio eller ngt på kvällen. Det var mys ♥


Kommentarer:


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?