God morgon alla hjärtor ♥

Vakna för ett tag sedan, sov ganska länga idag faktiskt. Ändå till 20 över elva.. Så jag missade nästan heeeela våra bästa år :O Hann bara se slutet. Men skit samma, kommer ändå handla om samma sak på måndag igen så jag har ju inte missat ngt om man säger så. Seg jävla skit serie!

Ska åka hem om ett tag, duscha och byta kläder och sånt. Så får vi la se om Beckman hämtar mig senare idag efter jobbet eller ngt. För busskort har jag inget :S.. Jävla drygt. Så det blir att gå hem idag om jag inte betalar bussen med mobilen. Men tycker det är jävligt onödigt. Men sedan är det ju inte direkt så att man hurrar för att gå ut i detta vädret heller.. Men men får la se hur jag gör!

JÄVLA BAJS!
Blev inte att vi åker till bror i helgen. Älsk fick reda på att han hade match på lördag så då blir allt så sent. Så vi ska ta det nån annan gång. Och ja, jag tänker inte ljuga, jag blev grymt besviken. Och kanske lite väl arg :) Men det har gått över till idag i alla fall som tur är! Men hade bara varit så jävla roligt och göra detta, för en gångs skull. plus att jag varit så inställd på hela helgen o sen skiter sig precis allt. Så nu blir de la en helt vanlig dryg jävla skithelg... Nice utan pengar! JIPPIE!!!

Hörs sen! ♥

Kommentarer:


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?