Sluta röka - Dag 3

08:43
Hyfsat nyvaken och bakis som en jude! Men man mår la som man förtjänar antar jag. Och jag som skulle skita i både öl och cigg denna heögen, men det gick åt pipsvängen! Idag kan jag inte ens röka om jag inte drar o köper cigg vill säga. Men det ska jag låta bli. Har inte cigg alls nu och är för bakis för att ens vilja röka. Iofs vore det jävligt gött med den där morgon-ciggen! men nej nej...

11:20
Är jävligt röksugen nu, funderar på att dra och köpa cigg, men NEJ det ska jag INTE. Men är förbannat arg just nu och det gör det inte lättare att inte tänka på cigg. Hade suttit jävla fint med en cigg nu! Jag hade skrivit ett jävla bra inlägg och tryckte "spara och publicera" men nä tack så jävla mkt jävla horblogg.se för att hela inlägget försvann!

15:59
Längsta rökuppehållet på många många år. Har fortfarande inte rökt än men nu är suget så jävla starkt. Känner mig helt yr och så jävla rastlös. Är skit sugen på att dra bort till sjukan och köpa cigg och är väldans nära på att göra det. Men nej Johanna ajja bajja :D

19:05
Kom precis från Maxi. Var och köpte flöt med finaste :) Och sedan köpte jag faktiskt ett pack med cigg. Så tog nyss min första och sista cigg för dagen. Det är i alla fall bättring på mig nu. Hoppas på bättre försök imorn!



Kommentarer:


Tessan
Datum 2010-01-23 Tid 21:47:15

Haha, duktig flicka :)


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?