Back on da track!


Helgen var ovanligt rolig faktiskt. Det bästa var ju helt klart fredagen. Men lördagen var la inte så himla tokig den heller. Var hemma på dagen, duscha o sånt sen hämta Robert mig o sedan stack vi till Sussie och Micke där vi satt och drack lite innan vi stack till göta och skulle bowla. Yeey jag fick i alla fall en strike haha. Det var jävla oväntat. Och jag kommer leva på det länge haha sen att jag sög resten hör inte hit!

Söndagen var en hel dag med baksmälla, flöt och trevligt sällskap. Tommy kom hit på kvällen och jag kollade på film.. Stephen kings rose red fick det bli. Den sög sten hårt om jag får säga det själv. Men pojkarna spelade så jag kollade på den sålänge i alla fall. Sedan blev det att sitta uppe till klockan fyra o lira med Tommy. Jag var fortf bakis när jag gick och la mig vid fyra på natten! Hylla fylla.

Gårdagen bestod av att först vakna sedan spela lite sen en dusch och sedan stack jag och Tommy till knalle. Strosa runt där en stund sedan blev det city sedan hem till pälsk och laga mat. Jokey kom en sväng på kvällen och sa hej han med. Vi käka hemmagjord pizza och spela tv spel o glodde tv. Ja det var la kort o snabbt sagt min måndag.

Idag har jag inte gjort mer än att sitta o spela. Ska snart ta en dusch. Men innan det blir det faktiskt städ och disk för det ser ut som sju ganska hyffsat svåra år här just nu :).. Sedan vette fan om det blir att dra en sväng till Tommy som skulle ha städat fint för finbesök haha. Men får la se hur det blir med den saken han skulle höra av sig senare så får la se. Annars blir det att mot min vilja klippa älsklingen idag. Och att jag inte vill beror på att jag kommer skämmas själen ur mig om det blir galet haha. Men som sagt får la se hur dagen blir.

Nu är det i alla fall slut på "nyheter" och berättelser för min del. Så ni får ha det gött allihop! ♥

Kommentarer:


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?