Det börjar närma sig!


Snart är det dags för påsk igen. Haha kan inte mer än att skratta när jag tänker på förra årets påskfirande! Lätt den bästa påskafton jag haft någonsin tror jag, eller jag VET! Lätt bland dom roligaste dagarna i mitt liv. Haha fan vad vi härjade. När jag tänker tillbaka ett år så önskar jag att man kunde få uppleva den tiden igen. Allt var så nytt och mitt liv vände på klacken i rätt riktning och allt var bara helt underbart. Hela 2009 kommer vara mitt bästa år så länge jag lever tror jag. För det var då helvete vad bra jag började må där i februari kanske lite innan det med. Och jag har bara mina vänner, familj och mig själv att tacka för det.

I år hoppas jag ju självklart på en helt as kalas påskafton igen, men tor inte det går att uppleva samma som förra året. Det var helt oslagbart faktiskt. Medans jag och Annie tycker det var en helt dunderbra kväll skulle andra människor sitta hemma och lipa dagen efter för att kvällen var så jävla katastrof. Men det är det som är så sjukt med mig och Annie, ju mer cp / knas kvällen blir desto bättre tycker vi den varit haha. Jag och Annie är fan gjorda för varandra tror jag haha.. Annie när ska vi gifta oss? Vi är ämnade för varandra och det vet du lika väl som jag!


♥ ♥ ♥ HIV ♥ ADHD! ♥ ♥ ♥


Kommentarer:


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?