Hej alla barn nu blire barnprogram.


Tjena tjena.

Var ett tag sedan jag bloggade nu. Har inte haft tanken på att göra det och ingen direkt lust. Men nu får jag väl ta
mig lite tid till o göra det. Men vad ska jag ens skriva!? Jag kan ju börja med att skriva att jag spelar wow igen haha
så jävla underbart. Det är verkligen ett bra tidsfördriv. Men gick upp klockan halv åtta idag för att spela men tro fan
att dom håller på att uppdatera så att det inte går att spela ;)

Under tiden jag inte har bloggat så har jag la inte ens gjort så mkt. Mest spelat och varit med min fina ♥ Var ute en
sväng med Annie i helgen, det var jävla nice. Haha bara jag och hon som vet hur man verkligen rockar haha. Jävla
folk är vi! Idag blir det möte nere i stan med min jobbcoach som dom så fint kallar det. Ska till infoteket och kolla
på vad jag ska behöva läsa upp om jag skulle vilja läsa på högskolan.

I helgen när jag och Annie festade så hade hon fått i uppgift att göra en playlist i spotify. Haha lätt bästaste playlist
ääääver. Haha massa gammal go musik som vi lyssnar på genom åren. Haha man blev helt varm och go i kroppen
när man tänkte tillbaka på föregående dagar :) Det gjorde du bra Annie.

Btw, Jag och Annie ska gifta oss <<!

Kommentarer:


Annie
Datum 2010-03-03 Tid 09:23:53

Tror du inte det var ölen du blev helt varm i kroppen av då?:P hahaha. Aoow vi ska gifta oss! :D ♥


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?