Sconesbakning feat Knalleland!


Yihaa, imorn kommer Skorpan hem från norge. Orka gå och bli norsk bara sådär. I vilket fall som helst så ska vi kanske baka haha bara sådär på kvällen/eftermiddagen. Sen kan jag ana att det blir lite spelande med, eller jag hoppas det i alla fall. Har spelat lite klent nu.

Funderar på om jag ska till knalle imorn med eller om jag ska ta det på måndag. Vi får helt enkelt se vad Skorpan och B tycker. Om dom är sugna imorn så kan man la lika gärna gö det! :)

Ikväll blir det hem till Micke och Sussie, dricka några öl och sedan dra o bowla. Men är då fan inte sugen på det längre. Men nu är det redan bestämt och bokat så jag får la bra lida pin liksom. Bärs är ju i alla fall jävla fina grejer. Men godast är dom i Annies sällskap :D

Kommentarer:


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?