Luncha på Goofy's!


Sitter hemma på Norrby just för stunden. Sjuk och jävlig. Men vad är då bättre än att dra bort till Goofy's med Anuttan och käka en fin mosbricka? haha.. Nä det är nog inte mkt. Om man inte räknar med att vi ska sjunga lovesongs sen <<.. Var uppe tidigt idag trots att jag är sjuk o inte ska till min praktik. Blir hemma imorn med. Jävla ihärdig förkylning. Köpte nåra nya värktabletter igår med som ska funka som ipren/alvedon. Burana heter dom. Men dom sög lika mkt pung som det mesta annat gör. Får bara mer huvudvärk och febern hänger sig i känns det som.. Billig jävla skit.

Nu ska jag börja ta upp bloggandet igen faktiskt. Har bett E.K göra en ny design till mig så att det blir nytt nu när jag ska sätta igång igen. Nä nu får det vara nog för tillfället. Ska dra o sätta på en get och ta på mig en vinterjacka o sedan glida vidare.. Ha det gött!




Kommentarer:


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?