Sömn är nog något bland det skönaste en människa kan uppleva!


Har precis kollat Idol och innan det kollade jag på halv åtta hos mig. Snart hade jag tänkt att hoppa in i duschen för att sedan lägga mig och försöka sova. Men hoppas bara att jag kan somna. Råkade nämligen somna tidigare idag när jag skulle kolla på film. Blir alltid samma skit när jag somnat bara en liten stund. Får as svårt för att bli trött igen. Men när jag väl lyckas somna ska jag sova så jävla gött :)

Denna veckan har bestått av "jobb" och ganska mkt fritid. Är ju inte på "jobbet" så många timmar än. Men snackade med en där idag om att jag ska öka mina timmar nu. Så det blir i alla fall 75%. Men det blir nog inte förrän näst, nästa vecka. För nästa vecka ska jag bara öka på med en timme om dan för att sedan åka till ULLARED på fredagen då min älskipälski är ledig ♥ Och jag tar med mig E.k och Tessan som sällskap som det ser ut nu. Men vad som helst kan ju hända. Stackars älskling som antagligen får gå med oss tre ;) Eller hmm han kanske gillar't. Klart han gör :)

Naah folket. Nu blir det att slänga i sig en alvedon och sedan hoppa in i duschen. Natti.. ♥

Kommentarer:


E.K - Mamma till Alicia
Datum 2010-09-30 Tid 05:44:10

Det ska bli roligt Ullared, kul att du bloggar en del igen :)


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?