Lång vecka!

Bara haft långa dagar på jobbet denna veckan. Varit stressigt faktiskt. Efter julpyssel, pepparkaksbak och allt annat som hör till har jag varit helt slut och bara gått hem och lagt mig på soffan. Men nu är det HELG! Det förtjänar jag verkligen. Så gött att sova länge idag. Eller ah tio är ganska länge faktiskt.

Blir nog en sväng till knalle senare, men innan det blir det nog att åka och kolla bil. Dags för ett byte faktiskt. Jag funderar på om det är bättre att åka till knalle ganska sent, kanske inte är lika mycket folk då. Men iofs, lär ju vara julkaos där ända till nyår! Wish me good luck. Har alla julklappar kvar att köpa. Förra året var jag nog nere och köpte alla julklappar dagen innan julafton ;)


Kommentarer:


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?