Dag 1 - Det här är jag


Ska ge mig på lite bloggtrams nu :)

Johanna är... En glad tjej på 22år men kan även ha en helt djävulsk sida med. Ni som känner mig ni vet.
Är nog sjukt barnkär, och har även mitt eget barnasinne kvar. Skäms inte för så mycket och är en ganska
utåtriktad person om jag får säga det själv. Självklart har jag mina stunder då jag är tyst som en mus och
helst springer och gömmer mig med, men vem har inte det. Det är bara mänskligt. Jag lever ihop med min
käre älskipälsk Robert som jag helt ärligt kan säga att jag älskar utan att det är några konstigheter med det.
Han samt min kära familj som består av tre syskon och deras respektive samt en far och en brorsdotter på två½
år har hjälpt mig från botten till ja, i alla fall nästan toppen. Jag njuter till fullo av livet och har varit på både den
"mörka" och "ljusa" sidan och helt ärligt har båda varit bra för mig. Nu vet man vad man vill! Jag försöker leva i
nuet och ta dagen som den kommer. Och självklart har även jag som alla andra en jävla massa problem och
negativa egenskaper. Men varför skulle det vara intressant. Hänga ut sig själv på det där viset. Galet :)



Kommentarer:


Annie
Datum 2011-02-24 Tid 20:38:46

Och din stora (men inte så hemlig) kärlek... JAG! :D ;)


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?