Dag 3 - Något jag tycker om


Oj, det finns väldigt mycket saker och många människor jag tycker om. Jag tycker om, inte bara tycker om, utan jag
älskar min pojkvän. Jag tycker om mina vänner, deras sätt att vara och för de individer de är. Sedan har jag ju min
äklskade familj. Dom ligger hur nära hjärtat som helst.

Men visst det finns mycket andra saker jag tycker om oxå. Vin, öl och god mat tex. Jag tycker om barn, och faktiskt
tycker jag om att jobba nu för tiden. Jag tycker om att umgås med alla som står mig nära och jag tycker om livet.
Men mest av allt tycker jag nog om att jag är jag, och att jag tagit mig igenom alla motgångar och klarat mig så
bra som jag ändå gjort med tanke på allt som hänt min familj och mig genom åren. Livet, det tycker jag om ♥


Kommentarer:


Antonkajsa
Datum 2011-10-17 Tid 07:50:16

I like your website alot...its lots of fun...


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?